Η Οργανωτική Επιτροπή του "2oυ TATOI CIRCUIT ΦΙΛΠΑ 2013" παρουσιάζει το Πρόγραμμα & τους Κανονισμούς της εκδήλωσης καθώς και την Αίτηση Συμμετοχής.

Τονίζεται οτι με απόφαση του Δ.Σ. της ΦΙΛΠΑ το κόστος συμμετοχής της διήμερης φέτος εκδήλωσης, για τα αυτοκίνητα ορίστηκε σε 100,00 € (αντί 120,00 περυσι), ενώ για τις μοτοσυκλέτες σε 50,00 € (αντί για 60,00 πέρυσι). Επίσης μέρος των εσόδων από τις χορηγίες θα διατεθεί για την ενίσχυση των Κοινωφελών Μ.Κ.Ο. Κέντρο Ειδικών Ατόμων η ΧΑΡΑ, ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ και Φλόγα.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ - ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

«2ο ΤΑΤΟΪ CIRCUIT ΦΙΛΠΑ 2013»


ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Απαρτίζεται από τους:

  • Πρόεδρος: Τάκης Φωτεινόπουλος
  • Μέλη:Γιώργος Χωριανόπουλος
  • Ηλίας Παπαδάκης
  • Αγωνοδίκης: Νίκος Χαραλαμπόπουλος
  • Αλυτάρχης Auto: Νίκος Πικόπουλος
  • Αλυτάρχης Moto: Χαράλαμπος Κελάφης
  • Υπεύθυνος Λειτουργίας: Γιάννης Ασμάτογλου
  • Υπεύθυνος Χωροταξίας: Δημήτρης Αντωνίου
  • Υπεύθυνος Ασφαλείας: Θανάσης Λερούτσος
  • Εκπρόσωπος Τύπου: Βύρων Ρηγινός
  • Μικέλα Μανδαλενάκη
  • Ίρις Ματσούκη
  • Δημόσιες Σχέσεις: Πέτρος Τσαπέπας
  • Μαρία Μανδαλενάκη (Χορηγοί & VIP’s)
  • Γιώργος Βερναρδάκης (Χορηγοί & VIP’s)
  • Τεχνική Επιτροπή Regularity: Robert Smith
  • Νίκος Κοντογιάννης
  • Νίκος Κοντός
  • Μιχάλης Μουζούκης
  • Τεχνική Επιτροπή Super Classic: Κώστας Μητρόπουλος
  • Λάμπρος Αγγελάκης
  • Αθανάσιος Πολύζος
  • Μάκης Ευθυμίου
  • Τεχνική Επιτροπή Moto: Παναγιώτης Μαριολόπουλος
  • Οργάνωση Κριτών & Διασωστών: Γιώργος Κολοτούρος
  • Υπεύθυνος Pit Stop: Κώστας Μητρόπουλος
  • Προετοιμασία εκκινήσεων:Γιώργος Σουρής
  • Σύνδεσμος Βετεράνων Οδηγών: Γεώργιος Ραπτόπουλος
  • Χώρος Parade: Θανάσης Γιαννούκος
  • Γραμματεία: Μαρία Νικολοπούλου
  • Δανάη Σανταμούρη
  • Χρονομέτρηση & αποτελέσματα: IRON TEAM

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ

Παρασκευή 07 Ιουνίου 2013, ώρα 21.00


Λήξη Δηλώσεων Συμμετοχής. Θα τηρηθεί Σειρά Προτεραιότητας.


Σάββατο 15 Ιουνίου 2013


10:00 – 13:30 Τεχνικός Έλεγχος AUTO & MOTO στο Αεροδρόμιο Τατοίου.

• 14:00 Ενημέρωση αγωνιζομένων (*) και χρονομετρημένες δοκιμές SUPER CLASSIC Auto & SUPER CLASSIC Moto.


Κυριακή 16 Ιουνίου 2013


09:00 – 09:20 Ενημέρωση αγωνιζομένων (*) REGULARITY Auto & Moto

09:30 – 10:00 Έναρξη κατηγορίας REGULARITY CLASSIC Moto

10:00 – 10:30 Έναρξη κατηγορίας REGULARITY CLASSIC Auto I

10:30 – 11:00 Έναρξη κατηγορίας REGULARITY CLASSIC Auto II

11:05 – 11:15 Parade Προπολεμικών Οχημάτων

11:15 – 11:45 Εκκίνηση Κατηγορίας SUPER CLASSIC Moto

11:45 – 11:55 Parade Παλαιών Μοτοσυκλετών

12:00 – 13:00 Εκκίνηση Κατηγορίας SUPER CLASSIC Auto

13:05 – 13:15 Parade Ιστορικών Αγωνιστικών Οχημάτων & Βετεράνων Οδηγών

Απονομές μετά το πέρας όλων των εκδηλώσεων.

(*) Η ενημέρωση όλων των αγωνιζόμενων είναι απαραίτητη.


ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ & ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ


Την Παρασκευή 14.06.13 στα γραφεία της ΦΙΛΠΑ Κυβέλης 6, 153 54 Γέρακας, η Γραμματεία της εκδήλωσης θα λειτουργεί μέχρι τις 21:00. Tηλ: 210-65 34 700, Fax: 210-65 33 420, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Το Σάββατο 15.06.13 η Γραμματεία θα βρίσκεται στο χώρο του Τεχνικού Ελέγχου στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τατοϊου από τις 09:00 έως 14:00.

Την Κυριακή 16.06.13 η Γραμματεία θα βρίσκεται στην πίστα, στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο του Τατοίου.

Οι αγωνιζόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Γραμματεία του αγώνα, στο τηλέφωνο 210-65 34 700 & 6973-39 31 74 για να παραλαμβάνουν τα Δελτία Πληροφοριών.

Το παράβολο συμμετοχής για τα αυτοκίνητα ορίζεται στα 100.00 € και για τις μοτοσυκλέτες 50.00 €, μπορεί να πληρωθεί απευθείας στην Γραμματεία της ΦΙΛΠΑ ή να κατατεθεί (*) στους ακόλουθους Λογαριασμούς Τραπεζών:

ALPHA BANK: 11600 200200 6081 ΙΒΑΝ: GR27 0140 1160 11600200 2006 081

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 5069-037331-684 ΙΒΑΝ: GR900172 0690 0050 6903 7331 684

(*) Με την ένδειξη στην αιτιολογία του εμβάσματος: το ονοματεπώνυμο σας – ΤΑΤΟΙ 2013

Συμμετοχές που δέν έχουν εξοφληθεί δεν θεωρούνται τελικές.

Σε περίπτωση ακύρωσης της συμμετοχής το παράβολο δεν επιστρέφεται.

Η εκδήλωση αυτή αποτελεί γιορτή του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού σε ένα ιστορικό χώρο και του αξίζει ο ανάλογος σεβασμός από Οργανωτές, Αγωνιζόμενους και Φιλάθλους.


ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

Γίνονται δεκτά οχήματα (αυτοκίνητα η μοτοσυκλέτες)

Με κάρτα FIVA σε ισχύ

η με κάρτα FIA σε ισχύ

ή με HTP (Historic Technical Passport)


ΤΥΧΟΝ ΘΡΑΥΣΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΦΩΤΙΣΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΘΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΜΕ 800,00 € ΕΚΑΣΤΟ.

OΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝ ΠΙΣΤΑ ΤΙΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ (ΜΕ ΠΟΙΝΗ ΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ).

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ REGULARITY

ΑΡΘΡΟ 1

ΙΣΧΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ

Ο παρών κανονισμός ισχύει για την εκδήλωση «2ο ΤΑΤΟΪ CIRCUIT ΦΙΛΠΑ 2013» (Regularity/Classic) της ΦΙΛΠΑ και ακολουθεί τους όρους σύμφωνα με τον κώδικα εκδηλώσεων Regularity της Διεθνούς Ομοσπονδίας Παλαιών Αυτοκινήτων-FIVA.

Οι εκδηλώσεις γίνονται σύμφωνα με τις διατάξεις:

α. Των Κανονισμών FIVA και ΦΙΛΠΑ

β. Του παρόντος Συμπληρωματικού Κανονισμού και των παραρτημάτων του, καθώς και των Δελτίων Πληροφοριών που θα εκδοθούν μέχρι την έναρξη των εκδηλώσεων.


ΑΡΘΡΟ 2

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

Στην εκδήλωση γίνονται δεκτά Οχήματα των Κατηγοριών Παλαιότητας E, F, G & YOUNG TIMERS (οι δύο τελευταίες κατ' επιλογή), των οποίων η αυθεντικότητα αποδεικνύεται από ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΩΣ Δ.Ο.Π.Α. (Διεθνής Ομοσπονδία Παλαιού Αυτοκινήτου) – FIVA, ή Δ.Ο.Α. (Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου) – FIA, τα οποία είναι σε ισχύ και επιδεικνύονται κατά τον Τεχνικό Έλεγχο του Σαββάτου 15/6/2013.

Τα συμμετέχοντα οχήματα πρέπει να βρίσκονται σε καθαρή, ασφαλή και κατάλληλη για κυκλοφορία κατάσταση και με Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο σε ισχύ.

Κατατάσσονται δε σύμφωνα με τον χρόνο κατασκευής τους στις παρακάτω Κατηγορίες:

  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ E

Οχήματα έως 31/12/1960

  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ F

Οχήματα από 1/1/1961 έως 31/12/1970

  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ G

Οχήματα από 1/1/1971 έως τη συμπλήρωση της 30-ετίας

  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ YOUNG TIMERS

Οχήματα από 1984 έως 1993

Σημείωση: Η Οργανωτική Επιτροπή διατηρεί το δικαίωμα να διαχωρίσει οποιαδήποτε Κατηγορία σε δύο ή περισσότερες Κλάσεις ή να συνενώσει δύο ή περισσότερες από τις παραπάνω Κατηγορίες.


ΑΡΘΡΟ 3

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Οι ενδιαφερόμενοι να συμμετάσχουν πρέπει να συμπληρώσουν και να καταθέσουν στη Γραμματεία τη σχετική Δήλωση Συμμετοχής μέχρι την Παρασκευή 07.06.2013 και ώρα 21:00 καταβάλλοντας τα έξοδα συμμετοχής 100 €. Συμμετοχές που δέν έχουν εξοφληθεί δεν θεωρούνται τελικές.

Σε περίπτωση ανάκλησης συμμετοχής, εφαρμόζονται τα προβλεπόμενα όπως αυτά περιγράφονται στην κάθε Δήλωση Συμμετοχής.

Η υποβολή της Δήλωσης Συμμετοχής ισοδυναμεί με ανεπιφύλακτη αποδοχή από την πλευρά του πληρώματος όλων των άρθρων του Κανονισμού αυτού.


ΑΡΘΡΟ 4

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Η Οργανωτική Επιτροπή δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε εμπλοκή σε ατύχημα, προσώπου ή οχήματος που συμμετέχει με οποιαδήποτε ιδιότητα στην εκδήλωση.

Η Οργανωτική Επιτροπή διατηρεί το δικαίωμα, να μεταθέσει ή ματαιώσει την εκδήλωση, ή οποιοδήποτε τμήμα αυτής, λόγω ανωτέρας βίας ή μέτρων ασφαλείας. Οποιαδήποτε αλλαγή θα γνωστοποιείται εγκαίρως με Έκτακτο Δελτίο στις ιστοσελίδες της ΦΙΛΠΑ & Ε.Ο. ΦΙΠΑ, www.philpa.gr & www.fiplafederation.gr

Η Οργανωτική Επιτροπή δικαιούται να μην κάνει δεκτή οποιαδήποτε συμμετοχή χωρίς να είναι υποχρεωμένη να αναφέρει τους λόγους (Άρθρο 8.1.4 του Διεθνούς Κώδικα Εκδηλώσεων της Δ.Ο.Π.Α.), με την προϋπόθεση, ότι η ενέργεια αυτή δεν αντίκειται στο καταστατικό της ΦΙΛΠΑ.


ΑΡΘΡΟ 5

ΠΛΗΡΩΜΑ

Το πλήρωμα αποτελείται από ένα ή δύο άτομα (οδηγός και συνοδηγός).

Για την έκδοση των αποτελεσμάτων οδηγός θεωρείται ο αναφερόμενος στη Δήλωση Συμμετοχής.

Είναι δυνατή με την σύμφωνη γνώμη της Οργανωτικής Επιτροπής η αντικατάσταση μέλους του πληρώματος κατά την διάρκεια της εκδηλώσεως, εφ' όσον λόγοι ανωτέρας βίας επιβάλλουν την αποχώρηση του αρχικού.

Το/τα πέραν του οδηγού και συνοδηγού άτομο/α δεν επιτρέπονται.

Ο οδηγός πρέπει να είναι κάτοχος αδείας οδήγησης σε ισχύ επί τουλάχιστον ένα (1) έτος.

Όλα τα μέλη του πληρώματος επιτρέπεται να οδηγήσουν υπό την ίδια προϋπόθεση.


ΑΡΘΡΟ 6

ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ

Η Οργανωτική Επιτροπή προμηθεύει, κάθε πλήρωμα με ζεύγος αυτοκόλλητων πινακίδων με τον αριθμό συμμετοχής του, οι οποίες πρέπει απαραιτήτως να τοποθετηθούν μία σε κάθε πλευρά του αυτοκινήτου και να παραμείνουν καθ' όλη την διάρκεια της εκδήλωσης.


ΑΡΘΡΟ 7

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

Το διαφημιστικό υλικό των Χορηγών το οποίο παρέχεται από την ΦΙΛΠΑ πρέπει να τοποθετηθεί υποχρεωτικά.


ΑΡΘΡΟ 8

ΑΦΕΤΗΡΙΑ - ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

Κάθε διαγωνιζόμενος με δική του ευθύνη θα μετράει τους γύρους του, δηλαδή, 1 (ένα) δοκιμαστικό και 4 (τέσσερεις) χρονομετρημένους εκ των οποίων ο πρώτος από τους τέσσερεις θα είναι ο χρόνος – στόχος για τους επόμενους 3 (τρείς).

Τα αυτοκίνητα δεν θα σταματούν για να πάρουν εκκίνηση για τους χρονομετρημένους γύρους (flying).

Το τέλος της δοκιμασίας ορίζεται με τη πτώση της καρό Σημαίας Τερματισμού.

Σημείωση: Απαγορεύεται η ακινητοποίηση των οχημάτων κατά τη διάρκεια της δοκιμασίας.

Η ΜΩΤ της εκδήλωσης ορίζεται υποχρεωτικά από 40 έως 65 χλμ/ώρα.

Η εκκίνηση των δοκιμαστικών γύρων θα δοθεί από στάση για τα οχήματα της κάθε σειράς, με την πτώση της σημαίας εκκίνησης.

Η ακριβής θέση εκκίνησης κάθε αυτοκινήτου στον χώρο της αφετηρίας, θα καθορισθεί από την οργάνωση του αγώνα.


ΑΡΘΡΟ 9

ΟΡΓΑΝΑ REGULARITY

Επιτρέπεται η χρήση οργάνων για την επίτευξη σταθερής ταχύτητας σύμφωνα με αυτά τα οποία είναι εγκεκριμένα από την FIVA:

  • Tripmaster and Twinmaster (Halda).
  • Speedpilot (Halda).
  • Gemini (Aifad).
  • Retrotrip 2 (συνδεδεμένο μόνο με την ντίζα του οδομέτρου, εκτός από τα αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί με ηλεκτρονικό οδόμετρο).
  • Belmogtwin MKI and MKII (Belmog Belgie).

ΑΡΘΡΟ 10

ΔΙΑΔΡΟΜΗ

  • Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης REGULARITY θα διεξαχθούν έλεγχοι τήρησης Μ.Ω.Τ. από 40 έως 65 χλμ/ώρα κατά την διάρκεια των 5 γύρων, για τους παραβάτες προβλέπεται ποινή αποκλεισμού (κόκκινη σημαία).
  • Η επιλογή Μ.Ω.Τ. θα γίνει από τον κάθε διαγωνιζόμενο χωριστά, όπως περιγράφεται ανωτέρω στο ΑΡΘΡΟ 8.
  • Έλεγχοι χρονομέτρησης θα εξακριβώνουν την τήρηση της επιλεγμένης Μ.Ω.Τ. με ακρίβεια εκατοστού του δευτερολέπτου.
  • Κάθε διαπιστούμενη απόκλιση ενός εκατοστού του δευτερολέπτου, εκάστου γύρου, περισσότερο ή λιγότερο από τον ιδανικό χρόνο διέλευσης, προκειμένου να τηρηθεί η σταθερή ταχύτητα, επιφέρει ποινή ενός (1) βαθμού.
  • Για την μέτρηση της απόστασης, επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από τους διαγωνιζόμενους μόνο τα οδόμετρα του ΑΡΘΡΟΥ 9.
  • Η χρήση των κινητών τηλεφώνων επιτρέπεται μόνο με το όχημα εν στάση.

ΑΡΘΡΟ 11

ΚΑΤΑΤΑΞΗ

Με το πέρας της Εκδήλωσης ο Οδηγός και Συνοδηγός, οι οποίοι θα έχουν συγκεντρώσει το μικρότερο άθροισμα βαθμών ποινής θα είναι οι Νικητές της εκάστοτε Κατηγορίας.

Σε περίπτωση ισοβαθμίας μεταξύ πληρωμάτων με αυτοκίνητα ιδίας Κατηγορίας, προηγείται εκείνο του οποίου το αυτοκίνητο έχει τον μικρότερο κυλινδρισμό.

Σε περίπτωση νέας ισοβαθμίας μεταξύ πληρωμάτων με αυτοκίνητα ιδίας Κατηγορίας και κυλινδρισμού, προηγείται εκείνο του οποίου το αυτοκίνητο είναι αρχαιότερο.


ΑΡΘΡΟ 12

ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ

Ενστάσεις, συνοδευόμενες από παράβολο 300,00 € (τριακοσίων Ευρώ), θα υποβάλλονται στην Γραμματεία εντός χρονικού διαστήματος τριάντα (30) λεπτών, ξεκινώντας από την στιγμή της επίσημης ανακοίνωσης των Προσωρινών Αποτελεσμάτων της Εκδήλωσης.

Το παράβολο επιστρέφεται μόνο εάν ο ενιστάμενος δικαιωθεί συνολικά.

Δεν γίνονται δεκτές Ομαδικές Ενστάσεις.

 

ΑΡΘΡΟ 13

ΕΠΑΘΛΑ

Απονέμονται Κύπελλα στους τρεις πρώτους της Γενικής Κατάταξης και στους τρείς πρώτους της κάθε Κατηγορίας, ο νικητής της Γενικής Κατηγορίας δεν λαμβάνει Κύπελλο κατηγορίας.

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ SUPER CLASSIC


ΑΡΘΡΟ 1

ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

1.1 H σειρά εκκίνησης θα καθοριστεί από τον καλύτερο χρόνο του αγωνιζόμενου κατά την διάρκεια των χρονομετρημένων δοκιμών.

1.2 Οι δοκιμές θα έχουν διάρκεια 10 λεπτών η καθεμία σύμφωνα με τις κατηγορίες των οχημάτων.

1.3 Τα αυτοκίνητα θα παραταχθούν κατά τριάδες. Το αυτοκίνητο που θα έχει επιτύχει τον καλύτερο χρόνο θα τοποθετηθεί στο άκρο αριστερό μέρος, κατά την κατεύθυνση της φοράς της εκδήλωσης. Τα υπόλοιπα θα ακολουθούν κατά σειρά κατάταξης του χρόνου. Η τοποθέτηση αυτοκινήτων σε κάθε νέα τριάδα θα αρχίζει από αριστερά.

1.4 Τα αυτοκίνητα θα οδηγηθούν στην σειρά εκκίνησης μετά από γύρο σχηματισμού που θα ξεκινήσει από τα Pits, ακολουθώντας το αυτοκίνητο του Αλυτάρχη.

1.5 Η εκκίνηση δίνεται με τη πτώση της σημαίας της ΦΙΛΠΑ από τον Αλυτάρχη.


ΑΡΘΡΟ 2

ΕΚΔΗΛΩΣΗ

2 .1 Κάθε κατηγορία θα αφορά μία κλάση κυβισμού με την προϋπόθεση ότι συγκεντρώνει πάνω από δέκα συμμετοχές:

Ι. ως 1300 κ.ε.

ΙΙ. 1301-1600 κ.ε.

ΙΙΙ. 1601-2000 κ.ε.

ΙV. 2001 + open

Η συνένωση κατηγοριών είναι στην κρίση του Αλυτάρχη, διατηρείται όμως η ξεχωριστή κατάταξή τους.

2.2 Η εκκίνηση θα δοθεί κατά το Άρθρο 1 § 1.5 του συμπληρωματικού κανονισμού. Ο τερματισμός θα δοθεί με την άσπρη/μαύρη καρό σημαία μετά την συμπλήρωση 5 (πέντε) γύρων από το προπορευόμενο αυτοκίνητο.

2.3 Η σειρά τελικής κατάταξης θα είναι σύμφωνα με τον συνολικό χρόνο κάθε αυτοκίνητου με την συμπλήρωση 5 (πέντε) ή λιγότερων γύρων μετά την πτώση της σημαίας τερματισμού.

2.4 Κατά την διάρκεια του αγώνα απαγορεύεται απολύτως, και επισύρει την ποινή του άμεσου αποκλεισμού η κίνηση σε φορά αντίθετη με αυτή του αγώνα. Επιτρέπεται μόνο η επαναφορά του αυτοκινήτου στην ορθή κατεύθυνση μετά από Tête-à-Queue.

2.5 Οι οδηγοί πρέπει να αποφεύγουν την συχνή αλλαγή γραμμής, να εμποδίζουν άλλους αγωνιζομένους και οφείλουν να συμμορφώνονται άμεσα με τις υποδείξεις των κριτών.

2.6 Σε περίπτωση ατυχήματος που εμποδίζει την διέλευση των αυτοκινήτων, η εκδήλωση θα διακοπεί. Σε περίπτωση διακοπής, τα αυτοκίνητα θα επανεκκινήσουν με την σειρά κατάταξής τους στον γύρο που είχε ολοκληρωθεί από όλα τα αυτοκίνητα πριν την διακοπή. Μετά την επανεκκίνηση θα πραγματοποιηθούν οι υπόλοιποι μέχρι τους 5 (πέντε) γύρους. Η τελική κατάταξη θα προέλθει από το άθροισμα των δύο επιμέρους χρόνων κάθε διαγωνιζόμενου.

2.7 Αν υπάρξει έξοδος αυτοκινήτου από την πίστα η επαναφορά στην πίστα με ίδιες δυνάμεις γίνεται μόνο μετά την άδεια του πλησιέστερου κριτή.

2.8 Σε περίπτωση βλάβης ενός αυτοκινήτου ο οδηγός υποχρεώνεται να το οδηγήσει εκτός πίστας σε ασφαλές σημείο και στην συνέχεια να ειδοποιήσει τον πλησιέστερο κριτή.

2.9 Μετά τον τερματισμό όλα τα αυτοκίνητα μπαίνουν στα Pits, πλην του νικητή ο οποίος παραλαμβάνει από τον Αλυτάρχη την σημαία και κάνει ένα πρόσθετο γύρο.

2.10 Επιβαίνων στο αυτοκίνητο είναι μόνο ο οδηγός.


ΑΡΘΡΟ 3

ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ PITS

3.1 Κάθε διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο θα έχει δικό του χώρο στάθμευσης και επισκευής που θα αντιστοιχεί στον αριθμό συμμετοχής του. Στο χώρο αυτό επιτρέπεται η ανόρθωση τέντας αποτυπώματος όχι μεγαλύτερου του χώρου.

3.2 Κάθε διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο μπορεί να συνοδεύεται στα Pits από τον οδηγό, δύο ακόμα δηλωμένα άτομα και ένα ακόμη αυτοκίνητο που θα τοποθετείται πίσω ακριβώς από τον χώρο στάθμευσης του συμμετέχοντος οχήματος. Ο αριθμός κυκλοφορίας του συνοδευτικού αυτοκινήτου καθώς και τα ονόματα των συνοδών πρέπει να γνωστοποιηθούν στην ΦΙΛΠΑ μέχρι το βράδυ στις 21:00 της Παρασκευής 7/6/2013, οπωσδήποτε.

3.3 Ο ανεφοδιασμός σε καύσιμα επιτρέπεται μόνο στα Pits. Ο ανεφοδιασμός πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά με τον κινητήρα κλειστό και με πυροσβεστήρα standing-by. Η μη τήρηση αυτών επιφέρει τον αποκλεισμό.

3.4 Η ταχύτητα των αυτοκινήτων στον διάδρομο των Pits πρέπει να είναι μικρότερη των 40 χλμ/ώρα. Τα Pits θα εποπτεύονται από κριτές ασφαλείας οι οποίοι:

- εξασφαλίζουν ότι δεν κυκλοφορούν ποτέ πεζοί στον διάδρομό των Pits.

- σημαίνουν με την κόρνα και την σφυρίχτρα την είσοδο/έξοδο των αυτοκινήτων στον διάδρομο των Pits.

3.5 Σε συγκεκριμένα σημεία της πίστας θα υπάρχουν κριτές ασφαλείας οι οποίοι :

- εξασφαλίζουν ότι δεν κυκλοφορούν πεζοί στον χώρο ευθύνης τους

- εξασφαλίζουν ότι τα μέτρα ασφαλείας είναι σε ισχύ

- σε περίπτωση ατυχήματος στον χώρο ευθύνης τους, σηκώνουν την κίτρινη σημαία και ειδοποιούν τον Αλυτάρχη αμέσως

- με εντολή Αλυτάρχη σηκώνουν την κόκκινη σημαία


ΑΡΘΡΟ 4

ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗ - ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

4.1 Κατά τον Διοικητικό Έλεγχο θα ζητηθούν και ελεγχθούν:

- άδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου αν έχει συμβατικές πινακίδες

- ενήμερη κάρτα FIVA/FIA για όλα τα οχήματα, ή εναλλακτικά HTP (Historic Technical Passport)

- δίπλωμα οδηγού (όχι φωτοτυπία)

- σήμα ασφάλισης του οχήματος αν δεν μεταφέρεται σε trailer

4.2 Κατά τον Τεχνικό Έλεγχο το αυτοκίνητο θα επιθεωρηθεί και θα ελεγχθούν:

- τυχόν ουσιώδεις διαφορές από την κάρτα FIVA ή FIA ή το HTP

- ύπαρξη πυροσβεστήρα σκόνης βάρους τουλάχιστον 1 kg

- ύπαρξη στερεά τοποθετημένου Roll Bar

- ύπαρξη στερεά τοποθετημένης ζώνης ασφαλείας τουλάχιστον 4 σημείων για τον οδηγό

- ύπαρξη κράνους με έγκριση FIA

- κατάσταση ελαστικών (δεν επιτρέπονται τα τρακτερωτά ελαστικά).

4.3 Η μη ικανοποίηση των κριτηρίων του Διοικητικού και Τεχνικού Ελέγχου επισύρει τον αποκλεισμό του αυτοκινήτου και του οδηγού.

4.4 Πριν από την εκκίνηση του αγώνα ο Αλυτάρχης με τους κριτές θα επιβεβαιώσουν τον τεχνικό έλεγχο. Σε περίπτωση μη επιβεβαίωσης ο αγωνιζόμενος θα αποκλείεται από τον αγώνα.

4.5 Πριν από την εκκίνηση ο Αλυτάρχης και οι κριτές διατηρούν το δικαίωμα να ελέγξουν ότι :

- η ζώνη του οδηγού είναι σφικτά δεμένη

- δεν υπάρχουν ελεύθερα αντικείμενα μέσα στο αυτοκίνητο

- τα παράθυρα είναι κλειστά

 

ΑΡΘΡΟ 5

ΚΑΤΑΤΑΞΗ - ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΕΠΑΘΛΑ

5.1 Κάθε κατηγορία έχει ξεχωριστή Κατάταξη. Εφόσον εκκινήσουν τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα της ιδίας κατηγορίας έπαθλα θα απονεμηθούν στους τρείς πρώτους. Αν εκκινήσουν 4 αυτοκίνητα, έπαθλα θα απονεμηθούν στους δύο πρώτους και αν εκκινήσουν 3 αυτοκίνητα, έπαθλο θα απονεμηθεί μόνο στον πρώτο.

5.2 Τα αποτελέσματα θα ανακοινώνονται και αναρτώνται σε πίνακα στον χώρο της Γραμματείας μετά από κάθε εκδήλωση.

5.3 Ενστάσεις επί των αποτελεσμάτων επιτρέπονται εντός 30 λεπτών από την ανάρτηση τους. Η ένσταση πρέπει να είναι γραπτή, να υποβάλλεται στην Γραμματεία και να συνοδεύεται από παράβολο 300.00 €. Το παράβολο επιστρέφεται αν η ένσταση δικαιωθεί.

5.4 Ενστάσεις επί τεχνικών θεμάτων των αυτοκινήτων δεν γίνονται δεκτές.

5.5 Η ένσταση εκδικάζεται από τον Αγωνοδίκη και η απόφαση του είναι τελεσίδικη.

5.6 Σε περίπτωση δικαίωσης της ένστασης τα αποτελέσματα διορθώνονται και ανακοινώνονται άμεσα. Επ’ αυτών δεν είναι δεκτή καμία ένσταση.


ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ MOTO


Γενικά.

Λαμβάνοντας υπόψη τους κανονισμούς της FIVA, την ιδιαίτερη μορφή του συγκεκριμένου αγώνα και τις απαιτήσεις για πρόσθετη ασφάλεια στον αγώνα μοτοσυκλετών, θα ελεγχθούν τα παρακάτω σημεία και θα πρέπει οι αναβάτες και οι μοτοσυκλέτες να διαθέτουν τον αναφερόμενο ελάχιστο εξοπλισμό και τις ανάλογες τροποποιήσεις ανά κατηγορία.

ΑΡΘΡΟ 1

REGULARITY/CLASSIC

Στην κατηγορία REGULARITY/CLASSIC Ιστορικών μοτοσυκλετών οι ελάχιστες τεχνικές απαιτήσεις για την συμμετοχή είναι:

1.1 Αναβάτης: Κράνος προδιαγραφών Κ.Ο.Κ., με προστατευτική ζελατίνα ή προστατευτικά γυαλιά, μπουφάν μοτοσυκλέτας, γάντια και μπότες μοτοσυκλέτας.

1.2 Μοτοσυκλέτα:

- Έλεγχος κάρτας FIVA, η οποία πρέπει να είναι σε ισχύ.

- Έλεγχος σφιξίματος κάθε τάπας συμπλήρωσης και αδειάσματος λιπαντικού.

- Έλεγχος κατάστασης ελαστικών με βάση τις προδιαγραφές του Κ.Ο.Κ.

- Έλεγχος λειτουργίας των φρένων και γενικά των χειριστηρίων (εν στάση).

- Οπτικός έλεγχος για διαρροές λιπαντικού, καυσίμου η άλλων υγρών.

- Οι μοτοσυκλέτες θα πρέπει να έχουν καλυμμένα τα γυάλινα και πλαστικά μέρη των φωτιστικών σωμάτων με αυτοκόλλητη προστατευτική ταινία.

- Τα σταντ (κεντρικό και πλαϊνό) καθώς και οι αναβατήρες (μαρσπιέ) συνεπιβάτη θα πρέπει να είναι ασφαλισμένα με σύρμα η πλαστικό τιραντάκι (zip tie) στην κλειστή θέση.

- Οι καθρέπτες θα πρέπει να αφαιρεθούν.

- Οι σχάρες φορτίου που προεξέχουν θα πρέπει να αφαιρεθούν.

Σε κάθε περίπτωση η οργάνωση διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείσει την συμμετοχή σε αγωνιζόμενο, για τεχνικούς λόγους που κατά την κρίση της σχετίζονται με την ασφάλεια και ενδεχομένως δεν περιγράφονται στον τεχνικό κανονισμό.


ΑΡΘΡΟ 2

SUPER CLASSIC

Για την κατηγορία SUPER CLASSIC Ιστορικών μοτοσυκλετών οι ελάχιστες τεχνικές απαιτήσεις για την συμμετοχή είναι:

2.1 Αναβάτης: Κράνος κλειστό (full-face) προδιαγραφών Κ.Ο.Κ., δερμάτινη φόρμα μοτοσυκλέτας, ολόσωμη η διαιρούμενη, δερμάτινα γάντια και μπότες μοτοσυκλέτας.

2.2 Μοτοσυκλέτα:

- Έλεγχος κάρτας FIVA, η οποία πρέπει να είναι σε ισχύ.

- Έλεγχος σφιξίματος κάθε τάπας συμπλήρωσης και αδειάσματος λιπαντικού.

- Έλεγχος κατάστασης ελαστικών με βάση τις προδιαγραφές του Κ.Ο.Κ. Τα ελαστικά θα πρέπει να είναι τουλάχιστον κατηγορίας ταχύτητας Τ.

- Έλεγχος λειτουργίας των φρένων και γενικά των χειριστηρίων (εν στάση).

- Οπτικός έλεγχος για διαρροές λιπαντικού, καυσίμου η άλλων υγρών.

- Οι μοτοσυκλέτες θα πρέπει να έχουν καλυμμένα τα γυάλινα και πλαστικά μέρη των φωτιστικών σωμάτων με αυτοκόλλητη προστατευτική ταινία.

- H τάπα καυσίμου θα πρέπει να είναι ασφαλισμένη με σύρμα, τιραντάκι (zip tie) ή αυτοκόλλητη ταινία.

- Τα σταντ (κεντρικό και πλαϊνό) θα πρέπει να είναι ασφαλισμένα με σύρμα η πλαστικό τιραντάκι (zip tie) στην κλειστή θέση.

- Oι αναβατήρες (μαρσπιέ) συνεπιβάτη θα πρέπει να αφαιρεθούν ή να ασφαλισθούν στην κλειστή θέση.

- Οι καθρέπτες και οι σχάρες φορτίου θα πρέπει να αφαιρεθούν.

Σε κάθε περίπτωση ο Αλυτάρχης διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείσει την συμμετοχή αγωνιζομένου, για τεχνικούς λόγους που κατά την κρίση της σχετίζονται με την ασφάλεια και ενδεχομένως δεν περιγράφονται στον τεχνικό κανονισμό.


ΑΡΘΡΟ 3

ΚΑΤΑΤΑΞΗ - ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ - ΕΠΑΘΛΑ

Τα αποτελέσματα θα ανακοινώνονται και αναρτώνται σε πίνακα στον χώρο της Γραμματείας μετά από κάθε εκδήλωση.

Ενστάσεις επί των αποτελεσμάτων επιτρέπονται εντός 30 λεπτών από την ανάρτηση τους. Η ένσταση πρέπει να είναι γραπτή, να υποβάλλεται στην Γραμματεία και να συνοδεύεται από παράβολο 300 €. Το παράβολο επιστρέφεται αν η ένσταση δικαιωθεί.

Ενστάσεις επί τεχνικών θεμάτων των μοτοσυκλετών δεν γίνονται δεκτές.

Η ένσταση εκδικάζεται από τον Αγωνοδίκη και η απόφαση του είναι τελεσίδικη.

Σε περίπτωση δικαίωσης της ένστασης τα αποτελέσματα διορθώνονται και ανακοινώνονται άμεσα. Επ’ αυτών δεν είναι δεκτή καμία ένσταση.

ΤΥΧΟΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ ΤΩΝ ΠΑΡΟΝΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ Ή ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΘΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ BULLETINS.

Τελευταία ενημέρωση εγγράφου: Πέμπτη 6/6/13, ver. 8.0

Πρόγραμμα & Κανονισμοί Εκδήλωσης

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΦΙΛΠΑ - ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ «2ου ΤΑΤΟΪ CIRCUIT ΦΙΛΠΑ 2013» ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Έλαβα γνώση του Ειδικού Κανονισμού του «2ου ΤΑΤΟΪ CIRCUIT ΦΙΛΠΑ 2013» που διοργανώνεται στο Τατόι στις 15-16/6/2013 σύμφωνα με τον Ενιαίο Κώδικα Εκδηλώσεων της ΦΙΛΠΑ και της FIVA και αποδέχομαι αυτούς δηλώνοντας την συμμετοχή μου. Επίσης δηλώνω ότι έχω πλήρη γνώση ότι οι εκδηλώσεις τύπου CIRCUIT ενέχουν κινδύνους τους οποίους γνωρίζω και αποδέχομαι.

ΟΔΗΓΟΣ                         ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ

 

ONOMA:                   

    
ΕΠΩΝΥΜΟ:   

 

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ :

       

ΤΗΛ:

                                                                     

ΚΙΝΗΤΟ:

                              
Ε-MAIL:    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ  / ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ

ΜΑΡΚΑ:                    

                                  ΕΤΟΣ:                          

ΤΥΠΟΣ:

 

ΠΙΝΑΚΙΔΑ:

ΚΥΒΙΣΜΟΣ:

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:

REGULARITY CLASSIC  SUPER CLASSIC

 

Παρακαλούμε δηλώστε ονοματεπώνυμο ανθρώπων Τεχνικής Υποστήριξης (έως 2 άτομα) και αριθμό κυκλοφορίας οχήματος.


Ονόματα:

1:...................................................2:..........................................................

Αριθμ. κυκλοφορίας οχήματος:..........................Τρέιλερ (εάν υπάρχει)..................
Δηλώνω δε ότι ουδεμία αξίωση έχω από την διοργανώτρια λέσχη ή την FIVA σε περίπτωση οποιουδήποτε ατυχήματος ή ζημίας προς τρίτους.

ΥΠΟΓΡΑΦΗ...................................................ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ.................................................

ΦΙΛΠΑ - ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Κυβέλης 6, Γέρακας 153 44

Tηλ.: 210-6534700 Fax: 210-6533420 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

www.philpa.gr - www.facebook.com/philpa.gr